پاسارگاد گیت – شرکت دربهای اتوماتیک پاسارگاد –

logo_Pasargad
09123810848

راهبند اداره کل امور مالیاتی استان قزوین

شرکت درب های اتوماتیک پاسارگاد تولید کننده انواع راهبند بازویی، راهبند تاشو – راهبند آکاردئونی، راهبند ستونی و انواع درب های اتوماتیک شیشه ای و ریلی در سراسر کشور می باشد.
جهت مشاوره و خرید انواع راهبند و درب‌های اتوماتیک تماس بگیرید ۰۹۱۲۳۸۱۰۸۴۸

دربهای اتوماتیک پاسارگاد با حدود ۲۰ سال سابقه در صنعت طراحی – ساخت و نصب انواع راهبند و در اتوماتیک با پشتیبانی و بروزرسانی دستگاه‌های اولیه ای که ساخته است سعی در جلب رضایت بیشتر مشتریان خود دارد. در این راستا اقدام به بهینه‌سازی و بروزرسانی راهبندهای ورژنهای اولیه خود می‌نماید. راهبند اداره کل امور مالیاتی استان قزوین جدیدترین این موارد است که عکس و فیلم آن ارائه گردیده.

  • تغییرات اسکلت یا استراکچر راهبند
  • انتقال مدار برقی راهبند به داخل راهبند
  • تغییر مدار فرمان از الکتروتکنیک به الکترونیک با کاملترین آپشنهای کنترلی راهبند مثل امکان بستن اتوماتیک براساس فقط زمان (Auto Close) و بستن مسیر بر اساس عبور مانع از مقابل چشمی (Photo Transient)
  •  تجهیز راهبند به چراغ قرمز (برای حالت افقی تیرک یا مسیر بسته) و سبز (برای حالت عمودی تیرک یا مسیر باز)
  • رنگ آمیزی کاور و اسکلت و آبکاری قطعات راهبند.

انجام کلیه این کارها حدود ۸ میلیون تومان برای مشتری هزینه داشت که در حدود یک سوم هزینه خرید راهبند ورژن ۱۷ پاسارگاد و یک دهم خرید راهبندهای اروپایی که قابلیت تردد دائم را با سیستم اتوماسیون پارکینگی داشته باشند میباشد. این‌گونه پروژها که عملا انجام شده و حتی فاکتورها و مستندات آن قابل ارائه میباشد طراحی درست و عملکرد کاملا مهندسی راهبندهای پاسارگاد را اثبات میکند.